Susisiekite (I-V 8.00-17.00): +370 612 04040
Turite klausimų? info@technitis.lt
  • Prisijungti
  • 0 0
  • 0.00 € 0
    • Jūsų prekių krepšelis tuščias

Prekių grąžinimas

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2014m. liepos 22d. Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimu Nr. 738 “Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės  2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo".

Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų nusipirkus prekę, atidžiai perskaityti jos eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.

Jei apmokėjote už prekę elektroniniu būdu, o mes ją pristatėme vėliau, nei buvo nurodyta prie prekės...
Tuo atveju, jei nusipirkote prekę ir už ją sumokėjote iš anksto pavedimu ar pagal internetinės bankininkystės sistemą, o dėl prekių trūkumo nurodytu terminu jos negalime pristatyti, mes įsipareigojame Jums iškart grąžinti Jūsų sumokėtus pinigus.

Jei prekė nekokybiška...
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 7 (septynias) darbo dienas nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju mes įsipareigojame netinkamos kokybės prekę nemokamai pakeisti į kokybišką prekę arba Jums grąžinti sumokėtus pinigus.

Jeigu Jums nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis ir pan.
Tuo atveju, jei Jums nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jūs turite per 14 dienų nuo pristatymo Jums dienos, pakeisti prekę analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per 14 dienų(skaičiuojant nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos) grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę, išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška kosmetikos ar parfumerijos prekė);
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris Jums pateikiamas kartu su preke